Вие се намирате тук: Новини -> Архиви

Безплатно тестване на продукта gemiusHeatMap

2013-01-14

Стартиране на уебсайт за продукта на Гемиус -  gemiusHeatMap

Gemius SA, водеща агенция за интернет проучвания в региона на ЕМЕА, наскоро пусна нов уебсайт отнасящ се за продукта gemiusHeatMap. Там, освен да получат цялата информация за проучването, всички заинтересовани страни могат да се регистрират до 14 дневен срок за  безплатен период за тестване.

 

Наскоро стартира уебстраницата http://heatmap.gemius.com, в която е представена информация относно gemiusHeatMap продуктът: от основните характеристики на изследването до по-сложни методи за повишаване на използваемостта му и привлекателността на сайта. Тези, които не са имали възможност да работят с този продукт все още имат възможност да се регистрират на уебстраницата и да тестват продукта безплатно в срок до 14 дни. Сайтът  разполага със секция „Често задавани въпроси“, където ще намерите въпроси от настоящи потребители за този продукт. Как Матеус Гордон, Мениджър на международната електронна търговия, коментира новия продукт: Тази стъпка е в съответствие с настоящата политика на компанията, при която се забелязва огромния потенциал на онлайн продажбите и насърчаването на своите продукти. С нашия безплатен пробен период, всички – не само най-големите играчи на пазара, без да е необходимо да имат кредитна карта, могат да тестват за себе си възможностите, които предлага продукта gemiusHeatMap. Възможността за тестване на този инструмент на Gemius е насочена най-вече към малките и средните издатели, както и към всички в електронната търговия.

Проучването gemiusHeatMap се състои от два модула: LinkMap и ClickMap. Първият информира за всички кликвания, извършени от потребителите към елементите от сайта, докато втория представя всички кликвания, извършени от посетителите (не само на линкове и кликаеми елементи) във форма на температурна карта. Всичко се извършва без прекъсване, незабележимо за потребителя. Изследването предлага наред с другото надеждна помощ, диагностициране на представените материали, които са най-интересни на потребителите, къде е концентрирано вниманието им и как се популяризира дадена промяна на съдържанието във времето.

Обратно към списъка