Вие се намирате тук: Новини -> Архиви

Гемиус спечели договора за измерване на интернет пазара в Белгия и Люксембург, като стана официален доставчик за измерване на онлайн аудиторията в посочените страни.

2014-04-02

Белгия, с интернет пенетрация 75% и Люксембург, където над 80 на сто от жителите използват интернет ежедневно*, сега се превръщат в 35-та и 36-та страна, където Gemius провежда изследвания за измерване на интернет аудитория. Договорът влиза в сила от април и ще продължи две години, с възможност за удължаване. Информационният център за медиите (CIM), Belgian Joint Industry Committee, избра новия партньор за измерване, без конкурсна процедура.

 

СтефПетерс, генерален мениджър на CIM коментира: - Ние приветстваме новото ни партньорство с отдаден интернет специалист като Gemius. С нетърпение очакваме да си сътрудничим и да намерим прагматични решения за измерване в бързо развиващата се интернет среда.

 

- CIM е решил да използва нашите услуги, защото ние имаме добре изграден имидж и се радваме на добро познаване ив други европейскиJoint Industry Committee. Те видяха нашето конкурентно предимство в това, че ние доставяме на клиентите специално адаптирани решения, които могат да се конфигурират към специфичните местни нужди. Освен това, нашата марка е гаранция за добра методология и инфраструктура - казва Пьотр Ейдс, президент на Gemius.

 

Белгийската JIC, CIM (Информационен център за медиите), е създаден през 1971 г. и е активен във всички медийни сектори на местния пазар: телевизия, радио, преса, външна реклама, филми, интернет и мултимедийна реклама. Като организация с нестопанска цел, тя публикува най-важните фигури, свързани с медийния бизнес в Белгия. Организацията се състои от ключови играчи в своя сектор, с произход основно от рекламодатели, рекламни агенции, медийни центрове и издатели. За повече информация посетете:www.cim.be.

 

GemiusAudience е международно проучване за интернет измерване, което се провежда от Gemius в повече от 30 страни. То има за цел да изследва броя и демографския профил на потребителите на интернет, както и начина, по който те използват интернет,как взаимодействат с аудио и видео съдържание, както и с мобилните приложения. Изследването се извършва в съответствие с Gemius имуществена хибридна методология, и в съответствие с Международния кодекс за поведение, ICC / ESOMAR.

*Евростат, достъп до интернет и ползване през 2013 г., декември 2013.

Обратно към списъка