Професионални организации

Mediaresearch извършва едно от най-всеобхватните и методологично комплексни изследвания, предлагани на пазара – мониторинг на телевизионната аудитория. То се провежда в Чешката република от 2002 г. насам (подготовката е в периода 2001-2002 г.), а в момента Mediaresearch кандидатства за продължаването му до 2012 г. Цялото изследователско и технологично ноу-хау за извършване на мониторинг на телевизионни аудитории е собственост на Mediaresearch и е разработено заедно със стратегическите партньори на компанията. В сътрудничество с полската „Гемиус”, Mediaresearch предлага услуги за мониторинг и изследване на социо-демографската структура на интернет аудиторията в Чехия - проектът „НетМонитор”. Същевременно компанията извършва маркетинг и бизнес подпомагане на други продукти на „Гемиус” на чешкия пазар.

Valicon е маркетингова консултантска и изследователска компания, насочила усилията си към Югоизточна Европа. Има над десетгодишен опит в областта на маркетинговите изследвания, което й дава необходимите знания и опит. Широкия набор аналитични инструменти на „Валикон” е резултат от изобретателността на служителите й. Те познават региона в детайли и са специализирани в малките пазари. Компанията има офиси в Любляна, Загреб и Сараево. Освен това е партньор и изпълнител на програмата за измерване на интернет аудитории gemiusAudience в Словения, Хърватия и Босна.

Един от унгарските пазарни лидери Ipsos Szonda – Институт за изследване на медиите, общественото мнение и пазара в Будапеща – работи с „Гемиус” за изследване на аудитории (gemius/Ipsos). Компанията е член на Група Ипсос, която обхваща 40 изследователски агенции с офиси в Европа, Северна и Южна Америка, Австралия и Китай.

Партньор на „Гемиус” в изследването gemiusAudience в Израел е Erez Bahat Market Watch – известна и влиятелна изследователска агенция в тази страна. Тя работи на израелския пазар от 2000 г. и предлага на клиентите си професионални изследователски решения. Услугите й включват: измерване на дяла на търговските марки, позиционирането им, анализ на пазарния потенциал, оценка на потребностите, тестване на концепции, измерване на лоялността на клиентите, измерване на лоялността на служителите, изследване на ценообразуването, проучвания на рекламната ефективност и др.